Ιδιότητα: Αναπληρωτής Καθηγητής
Τμήμα:Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Πόλη: Κοζάνη
Email: esparikis@uowm.gr
Διδασκόμενα μαθήματα:
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Προπτυχιακό)
- Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης (Προπτυχιακό)
- Μεθοδολογία Έρευνας (Προπτυχιακό και Μεταπτυχιακό)
- Ανάλυση και Σχεδιασμός Πληροφοριακών Συστημάτων (Προπτυχιακό)
- Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Προπτυχιακό)
- Διαχείριση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (Μεταπτυχιακό) και Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Ψηφιακές Αγορές (Μεταπτυχιακό)
- Πτυχίο Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
- Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στα Πληροφοριακά Συστήματα, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
- Διδακτορικό δίπλωμα στις Διεπιχειρησιακές Ηλεκτρονικές Αγορές, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Αναπληρωτής Καθηγητής στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
- Επίκουρος Καθηγητής στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (2018-8/2022)
- Επιστημονικός και Εργαστηριακός Συνεργάτης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Ελληνικό Πανεπιστήμιο Ελλάδος (2005-2018)
Συμμετοχή σε 7 ερευνητικά προγράμματα. Δημοσίευση περισσότερων από 55 επιστημονικών εργασιών σε διεθνή περιοδικά και συνέδρια, με ετεροαναφορές ερευνητικού του έργου περισσότερες από 800.
Ενδεικτικές δημοσιεύσεις:
- Saprikis, V., Avlogiaris, G. & Katarachia, A. (2022). A comparative study of users versus non users’ behavioral intention towards m-banking apps’ adoption. Information, 13 (30). (SJR: Q2)
- Gatzioufa, & Saprikis, V. (2022). A literature review on users’ behavioral intention toward chatbots’ adoption. Applied Computing and Informatics (published). (IF: 6.825, SJR: Q1)
- Saprikis, V., & Avlogiaris, G. (2021). Factors That Determine the Adoption Intention of Direct Mobile Purchases through Social Media Apps. Information, 12 (11), 449. (SJR: Q2)
- Saprikis, V., & Avlogiaris, G. (2021). Modeling Users’ Acceptance of Mobile Social Commerce: The case of ‘Instagram checkout’. Electronic Commerce Research Journal, (accepted for publication). (IF: 3.462, SJR: Q1)
- Saprikis, V., Avlogiaris, G. & Katarachia, A. (2021). Determinants of the intention to adopt mobile augmented reality apps in shopping malls among university students. Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, 16, pp. 491-512. (IF: 5.318, SJR: Q2)
- Saprikis, V., Markos, A., Zarmpou, T. & Vlachopoulou, M. (2018). Mobile Shopping Consumers’ Behavior: An Exploratory Study and Review. Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, 13 (1), pp. 71-90. (IF: 5.318, SJR: Q2)
- Saprikis, V. (2013). Suppliers’ Behavior on the Post-Adoption Stage of Business-to-Business e-Reverse Auctions: An exploratory Study. Telematics and Informatics, 30 (2), pp. 132-143. (IF: 9.14, SJR: Q1)
- Saprikis, V. & Vlachopoulou, M. (2012). Determinants of Suppliers’ Level of Use of B2B e-Marketplaces. Industrial Management & Data Systems, 112 (4), pp. 619-643. (IF: 4.224, SJR: Q1)
- Zarmpou, T., Saprikis, V., Markos, A. & Vlachopoulou, M. (2012). Modeling Users’ Acceptance of Mobile Services. Electronic Commerce Research Journal, 12 (2), pp. 225-248. (IF: 3.462, SJR: Q1)
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο/ Επιχειρείν
- Κινητό Εμπόριο
- Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
- Κοινωνικά Δίκτυα
- Ηλεκτρονική Συμπεριφορά Καταναλωτή
- Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονική Διαφήμιση