Ιδιότητα: Καθηγήτρια Marketing
Τμήμα: Οικονομικών Επιστημών
Πόλη: Καστοριά
Email: avlahvei@uowm.gr
Διδασκόμενα μαθήματα:
- Μάρκετινγκ
- Διεθνές Μάρκετινγκ
- Εισαγωγή στη Διοίκηση
- Στρατηγική Διοίκηση
- Διδακτορικό Δίπλωμα, ΑΠΘ, Τμήμα Γεωπονίας, Ειδίκευση Αγροτικής Οικονομίας, 1997 με θέμα Διδακτορικής Διατριβής: «Παράγοντες που επιδρούν στη λειτουργικότητα των βιομηχανικών κλάδων τροφίμων και ποτών», 12/1997
- Master of Science in «Rural Economics and Development» Mediterranean Agronomic Institute of Chania, Μεσογειακό Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων,1995.
- Πτυχίο ΑΠΘ, Τμήμα Γεωπονίας, Ειδίκευση Αγροτική Οικονομία 1992.
- Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Καθηγήτρια Τμήματος Οικονομικών Επιστημών
- Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Μέλος ΣΕΠ -Θεματική ενότητα «Μάρκετινγκ Ι»
- Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Διευθύντρια του ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση
- ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Καθηγήτρια Μάρκετινγκ του Τμήματος Διεθνούς Εμπορίου
- Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης – Τμήμα Οικονομικών Επιστημών σε θέση Επίκουρου Καθηγητή σύμφωνα με το ΠΔ 407/80
- Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Τμήμα Διεθνών Ευρωπαϊκών, Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών σε θέση λέκτορα (ΠΔ 407/80).
Δημοσιεύσεις
- Vlachvei, A, Notta, O., and E. Koronaki (2022). «Effects of content characteristics on stages of customer engagement in social media: investigating European wine brands» Journal of Research in Interactive Marketing (forthcoming)
- Koronaki, E., Vlachvei, A., & Panopoulos, A. (2022). «Cultural production as a means of acculturation to global consumer culture for luxury brands-a content analysis», in Advances in Quantitative Economic Research, Tsounis & Vlachvei (eds), Springer Proceedings in Business and Economics, Springer International Publishing AG 2022.
- Notta, O., Raikou, V., & Vlachvei, (2022) “Social media usage and business competitiveness in Agri-food SMEs”, in Advances in Quantitative Economic Research, Tsounis & Vlachvei (eds), Springer Proceedings in Business and Economics, Springer International Publishing AG 2022.
- Iliopoulou, Ef., & Vlachvei, A. (2022) “Clustering the social media users based on users’ motivations and social media content” in Advances in Quantitative Economic Research, Tsounis & Vlachvei (eds), Springer Proceedings in Business and Economics, Springer International Publishing AG 2022.
- Iliopoulou, Ef. And A. Vlachvei (2021). Consumers’ Motives for Visiting Social Media Brand Pages and Social Media Advertisements in Advances in Longitudinal Data Methods in Applied Economic Research, Tsounis and Vlachvei (eds), Springer Proceedings in Business and Economics, Springer International Publishing AG 2021
- Notta, O., and A. Vlachvei (2020). “Competitiveness Index of EU Food and beverage Manufacturing Industries” in Advances in Cross Section Data Methods in Applied Economic Research, Tsounis and Vlachvei (eds), Springer Proceedings in Business and Economics, Springer International Publishing, AG2019.
- Giovanis, A., Kavoura, A., Rizomyliotis, A., Varelas, S, and Vlachvei, A. (2019). ‘Exploring the Factors Affecting Consumer Acceptance of Proximity M-Payment Services’ in Strategic Innovative Marketing and Tourism, A., Kavoura, Kefallonitis and Giovanis eds, Proceedings of the 7th ICSIMAT, Springer Proceedings in Business and Economics, Springer International Publishing, pp. 551-558 .
Βιβλία
- Tsounis, N. and A. Vlachvei (eds) (2022) Advances in Quantitative Economic Research, Proceedings of the 2021 International Conference on Applied Economics (ICOAE), Springer Proceedings in Business and Economics, Springer International Publishing AG 2022.https://link.springer.com/book/9783030981785
- Tsounis, N. and A. Vlachvei (eds) (2021) Advances in Longitudinal Data Methods in Applied Economic Research, Proceedings of the 2020 International Conference on Applied Economics (ICOAE), Springer Proceedings in Business and Economics, Springer International Publishing AG 2021. https://www.springer.com/gp/book/9783030639693
- Tsounis, N. and A. Vlachvei (eds) (2020) Advances in Cross Section Data Methods in Applied Economic Research, Proceedings of the 2019 International Conference on Applied Economics (ICOAE), Springer Proceedings in Business and Economics, Springer International Publishing AG 2020. https://www.springer.com/gp/book/9783030382520
- Βλάχβεη Ασπασία (2019). ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ αρχές στρατηγικές, εξελίξεις και νέα δεδομένα. Εκδόσεις Μπένου. ISBN: 978-960-359-156-6. https://www.benou.gr/
Μάρκετινγκ, Στρατηγικές μικρο-μεσαίων επιχειρήσεων, Κοινωνικά Δίκτυα, Καινοτομία, Επιχειρηματικότητα